Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΟΥΝΤΖΟΥ

Η Αναστασία Φ. Γεωργούντζου αποφοίτησε με άριστα από το Αγγλικό Τμήμα Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ. Στη συνέχεια, ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Φωνητικής και Γλωσσολογίας του University College London, απ’ όπου απέκτησε τον τίτλο MASTER στη Φωνητική (1987-1989 full-time) και διδακτορικό (Ph.D) στη Φωνητική (Επιτονισμός της Ν. Ελληνικής και Αγγλικής για παιδαγωγικούς σκοπούς) (1989-1993). Tα επιστημονικά-ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην εκμάθηση και βελτίωση του προφορικού λόγου και της ακουστικής ικανότητας, στη διδασκαλία της προφοράς και επιτονισμού της Αγγλικής, στον ακαδημαικό, γραπτό λόγο και στην εξ’ αποστάσεως διδασκαλία-δια βίου μάθηση. Ανήκει στο μόνιμο, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (ΕΕΠ) του ΤΑΓΦ και διδάσκει Φωνητική-Φωνολογία της Αγγλικής, Επιτονισμό της Αγγλικής και άλλα γλωσσολογικά μαθήματα. Διετέλεσε συντονίστρια των τάξεων Proficiency και των Εργαστηρίων Γραπτού-Ακαδημαικού και Προφορικού Λόγου στο Διδασκαλείο Ξένων Γλωσσών του ΕΚΠΑ. Έχει επίσης διδάξει στο Μετ/κό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης των Καθ. Αγγλικής του ΕΑΠ. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή του Α’ τόμου του διδακτικού εγχειριδίου του Μ. Ed in TESOL του ΕΑΠ και σε δύο ερευνητικά προγράμματα του Αγγλικού Τμήματος του ΕΚΠΑ ένα εκ των οποίων οδήγησε στην παραγωγή υλικού αυτοδιδασκαλίας της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Έχει κάνει διαλέξεις στη Γλωσσολογία στην Ελλάδα, στο University College και New York University και έχει συμμετάσχει σε γλωσσολογικά συνέδρια με γραπτές ανακοινώσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Πρόσφατες ερευνητικές μελέτες:

1. (2017). Tsantila, A. & Georgountzou, A. “Investigating English Language Users’ real needs”: perspectives and pedagogical implications. In M.X. Rubio. (Eds). Contextualising ELF: From data to insights.” Cambridge Scholars.  (Chapt 6, pp 122-149).

2.  (2017). Tsantila, A. & Georgountzou, A.  "ELT course books and Global English: the case of Greek lower secondary state schools". (Livros de curso de ELT e inglês global: o caso das escolas do ensino médio do ensino médio grego).In Revista Digital dos Programas de Pós-Graduação do Departamento de Letras e Artes da UEFS Feira de Santana, (Vol. 18, n. Especial, p. 122-144), Outubro-Dezembro/2017.

3. (2019). Georgountzou, A. & Calfoglou, C. “Peer feedback processes in Distance Education: the giver-receiver experience”. Research Papers in Language Teaching and Learning (Vol. 10, No. 1), (Special Issue) “Written Assignments and Dissertations in Distance Learning within TESOL Context” (February 2019, ISSN: 1792-1244 Available online at https://rpltl.eap.gr).

Βιογραφικό Σημείωμα