Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ

Ημέρες Καριέρας-Συγκρότημα Ευρίπου ΕΚΠΑ 2025

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ-ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΕΥΡΙΠΟΥ ΕΚΠΑ 2025

Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης του Συγκροτήματος Ευρίπου σε συνεργασία με το Γραφείο Διασύνδεσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών συμβάλλοντας στην διευκόλυνση της πρόσβασης των φοιτητών/τριων και αποφοίτων των Προγραμμάτων Σπουδών του Ιδρύματος στην αγορά εργασίας, αλλά και στην υποστήριξη της διαδικασίας μετάβασης τους από…

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «63ΨΧ06 ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ»

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «63ΨΧ06 ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ»

Σας ενημερώνουμε ότι η κ. Μαρία Νταφούλη, Εντεταλμένη Διδάσκουσα ΕΣΠΑ, θα διδάξει το προσφερόμενο μάθημα «63ΨΧ06 ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ» ΕΑΡΙΝΟΥ εξαμήνου, Τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α., ακαδ. έτους 2024-2025.

Διάλεξη  “Relational work and interpersonal pragmatics in translation: Key themes and challenges”  - Prof. Daria Dayter

ΔΙΑΛΕΞΗ “RELATIONAL WORK AND INTERPERSONAL PRAGMATICS IN TRANSLATION: KEY THEMES AND CHALLENGES” - PROF. DARIA DAYTER

Tο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Αγγλική Γλώσσα, Γλωσσολογία και Μετάφραση» του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, σε συνεργασία με το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) «Μετάφραση: Ελληνική, Αγγλική, Ρωσική», διοργανώνει τη σειρά διαλέξεων «Σεμινάρια του ΠΜΣ/ΔΠΜΣ» σχετικά με θεματικές που αφορούν τη γλώσσα,…

 Σεμινάρια στα "Εργαλεία Επεξεργασίας Κειμένου" από το Εργαστήριο Πολυμέσων για την Επεξεργασία Λόγου και Κειμένων

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΑ "ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ" ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

Το Εργαστήριο Πολυμέσων για την Επεξεργασία Λόγου και Κειμένων του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας προσφέρει στους/στις φοιτητές/φοιτήτριες του Τμήματος σειρά σεμιναρίων με θέμα: "Εργαλεία Επεξεργασίας Κειμένου". Στόχος των σεμιναρίων συνολικής διάρκειας 12 ωρών  (3 ώρες/εβδομάδα) είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τις…