Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

WILLIAM SCHULTZ

Ο Ομότιμος Καθηγητής William Schultz συμπλήρωσε τριάντα χρόνια διδασκαλίας και υπηρεσίας στο ΤΑΓΦ του ΕΚΠΑ τον Αύγουστο του 2020 (1989-2020). Η διδασκαλία του επικεντρώθηκε στη θεωρία του πολιτισμού και στη θεωρία και κριτική της λογοτεχνίας. Παράλληλα προσέφερε εισαγωγικά μαθήματα στη λογοτεχνία των αγγλοφώνων λαών και στον πολιτισμό, καθώς και στη λογοτεχνία της επιστημονικής φαντασίας. Διετέλεσε Διευθυντής του κοινού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΤΑΓΦ για δύο χρόνια, καθώς και του Διδακτορικού προγράμματος. Υπήρξε μέλος πολλών Τριμελών Επιτροπών Διδακτορικών Διατριβών στο ΕΚΠΑ, αλλά και σε άλλα Παν/μια της Ελλάδας, μέλος εξεταστικών επιτροπών γλωσσομάθειας επί σειρά ετών για την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, για το Υπουργείο Παιδείας και για το Υπουργείο Εξωτερικών (Διπλωματική Ακαδημία), μέλος της επιτροπής του ΔΙΚΑΤΣΑ, Διευθυντής του Εργαστηρίου, μέλος της Επιτροπής Βιβλιοθήκης, εξεταστής των μαθημάτων της ειδικότητας του για τα πανεπιστημιακά κληροδοτήματα επί σειρά ετών, και μέλος εξεταστικών επιτροπών για υποψήφιους διδάκτορες και μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Στις εκτενείς επιστημονικές και κριτικές μελέτες του ασχολήθηκε συστηματικά με το έργο διάσημων διανοητών στους τομείς της φιλοσοφίας, της θεωρίας της επιστήμης και της θεωρίας και κριτικής της λογοτεχνίας όπως οι Ernst Cassirer, Susanne K. Langer, Jacques Derrida, Jean Francois Lyotard, Jean Baudrillard, Harold Bloom, και Alfred Kuhn. Τα έργα του (Cassirer and Langer on Myth: An Introduction. New York: Garland, 2000, Genetic Codes of Culture? The Deconstruction of Tradition by Kuhn, Bloom, and Derrida. New York: Garland Publishing, 1994, και Jacques Derrida: An Annotated Primary and Secondary Bibliography. New York: Garland Publishing, 1992) εκδόθηκαν και επανεκδόθηκαν από παγκοσμίως γνωστούς εκδοτικούς οίκους, αγοράστηκαν από πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες της Αμερικής, και χρησιμοποιήθηκαν ως διδακτικά εγχειρίδια σε πανεπιστήμια της Γερμανίας και της Αμερικής. Επιπροσθέτως, ο επιστημονικός προβληματισμός του Καθηγητή Σουλτς επεκτάθηκε σε άλλους τομείς πολιτισμού, όπως η εκπαίδευση, ο μύθος της τεχνολογίας και ο ρόλος της στην κοινωνία του μέλλοντος με σειρά άρθρων και μελετών οι οποίες μεταφράστηκαν σε ευρωπαϊκές γλώσσες, και εκδόθηκαν σε περιοδικά διεθνούς κύρους. Επί του παρόντος, ολοκληρώνει ένα βιβλίο για τη θεωρία της ποιητικής δημιουργίας, με κύρια παραδείγματα τους ποιητές του ρομαντισμού Coleridge, Wordsworth και Shelley.